Zakaj več gibanja?

Učenci sodobnih šol zaradi prenapolnjenih učnih načrtov preživijo dnevno med 7 in 10 ur sede (seštevek v šoli in popoldanski čas).

Po ugotovitvah raziskave Nacionalnega inštituta za varovanje zdravja se le 18,5% mladih dnevno giblje 1 uro ali več, kar je minimum za preprečevanje številnih bolezni.

Za zagotavljanje koristi za zdravje otrok in mladostnikov se priporoča omejevanje sedečih vedenj, in sicer do največ dve uri sedenja pred ekrani na dan, omejevanje sedečega transporta, omejevanje čezmernega sedenja (več kot 4 ure na dan) in časa, preživetega v zaprtih prostorih (raziskava NIVZ).

Posledice omejenega gibanja

Negativne posledice so dvojne:

  • zdravje otrok je slabo, zelo povišano je tveganje za različne kronične bolezni
  • učne sposobnosti so slabše, saj telo v mirovanju prav tako umirja možganske aktivnosti in sposobnost učenja

Gibanje za učenje in psiho-fizični razvoj

Temeljni navdih, ki nas vodi v cilju, da v šole vpeljemo več gibanja?

Boljše učenje in psiho-fizični razvoj otrok.