Blog

Misli o ciljih projekta 9, splošnih šolskih tematikah ali poučevanju. Tisto, kar zahteva naša mnenja.

Ugotovitve delavnice "V prvo triletje brez učbenikov"
"Delo brez učbenika nam je zelo blizu, v prihodnjem šolskem letu bomo definitivno delale na ta način." Za nami je prvo izobraževanje v organizaciji...
2 paketa razlogov za šolo brez učbenikov
Ali izkoriščamo vse druge možnosti?
Lahko učbenik ponudi dovolj velik izziv?
Ali obstaja kaj večjega?
Povsem brez učbenikov?
Prvi odziv na začetek komuniciranja področja Šole brez učbenikov je bil pričakovan.
Spanje in prva šolska ura
Kaj počne 30 najstnikov v razredu ob 8:00? Spi.
Standard ali ustvarjalnost?
Kako uspešna podjetja bi bila Google, BMW ali Samsung, če bi vsi zaposleni osvojili točno ista znanja?
Malo po začetku
Izziv neštetih mikro sprememb.
Namen NPZ in drugih "raziskav"
Le čistega vina si nihče ne bi nalil.
Tik pred začetkom
Spreminjali bomo šolstvo. Skupaj.
So domače naloge res koristne?
Že desetletja se krešejo mnenja o tem, ali so domače naloge potrebne in koristne ali pač ne.
Priložnosti v PISA 2015
Bomo stopili skupaj, poiskali priložnosti v podatkih in izboljšali šolstvo?
Ena izjemna priložnost
Izkušnje z odpravljanjem ocenjevanja
Kaj se lahko o odpravljanju ocenjevanja naučimo iz 10-letnih izkušenj profesorja v javni osnovni šoli v Kanadi.
Prostovoljno ali prisilno učenje?
Kaj se zgodi, ko otrokom damo proste roke (in internet) pri učenju?
Izzivi ocenjevanja
"Osnovna" znanja
Minimalne standarde bomo dobili, ko bodo vsi člani vseh predmetnih komisij in predmetni učitelji obvladali minimalne standarde vseh predmetov.
Khanova akademija v Sloveniji?
Ali bi ena najhitreje razvijajočih se šol uspela v Sloveniji?
Proti ocenam (The Case Against Grades)
Ocene niso nujen del šolanja. Vendar pa zahteva pogum, da narediš pravo stvar za otroke v obdobju, ko je kvantiteta pomembnejša kot kvaliteta.